Tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacje o Kompleksie Arena.

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia.

Działalność:

Kompleksem Arena zarządza Arena Żagań Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt sportowo-rekreacyjny, zlokalizowany przy ulicy Kochanowskiego 6 w Żaganiu, w niedalekiej odległości od centrum miasta, w pobliżu lasów i licznych szlaków turystycznych.

W skład Kompleksu wchodzą:

  • Basen Arena,
  • Hala Sportowo Widowiskowa Arena,
  • Boiska piłkarskie,
  • Budynek Squash i korty tenisowe,
  • Hostel Arena.

Żagańska Arena to idealne miejsce treningu dla osób uprawiających różnorodne dyscypliny sportu, takie jak: piłka nożna, piłka ręczna, siatkówka, lekkoatletyka, tenis stołowy, pływanie, tenis ziemny czy squash.

BASEN ARENA

Biuro Kompleksu znajduje się w budynku Basenu na I piętrze (można skorzystać z podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w obiekcie dostępna jest winda). Znajduje się tu biuro kierownika obiektów sportowych.

Wejście dla osób niepełnosprawnych na Basen Arena.

Wejście dla osób niepełnosprawnych na Basen Arena.

Przy wejściu dla osób niepełnosprawnych znajduje się parking dla osób niepełnosprawnych.

Wejście główne na Basen Arena.

Wejście główne na Basen Arena.

Kasy Basenu Arena.

Kasy Basenu Arena.

W kasie Basenu Arena możesz:

  • Uzyskać informacje na temat rozkładu pomieszczeń w budynku a także innych pomieszczeń Kompleksu.
  • Zdobyć informacje o ofercie Kompleksu.
  • Złożyć reklamacje dotyczące zakupionych usług.
  • Dokonać rezerwacji na część usług Kompleksu ( rezerwacja kortów tenisowych, squash, kręgielni).
  • Dokonać płatności za oferowane usługi.

Winda w budynku Basenu Arena.

Na I piętro można dostać się schodami lub skorzystać z windy, która znajduje się w holu Basenu przy kasie.

Przyciski w windzie dodatkowo oznaczone są alfabetem Braille’a.

Wejście do biura Basenu Arena.

Wejście do biura Basenu Arena.

W biurze Basenu możesz:

  • Uzyskać informacje dotyczące działalności spółki.
  • Zdobyć informacje o ofercie Kompleksu.
  • Złożyć reklamacje dotyczące zakupionych usług.
  • Umówić się na spotkanie z kierownikiem obiektów sportowych.
  • Zapisać siebie lub dziecko na lekcje nauki pływania.
  • Dokonać rezerwacji na część usług (zgrupowania sportowe, rezerwacje torów na basenie, rezerwacje Hali na imprezy sportowe).

HALA ARENA

Wejście do budynku Hali Arena.

Wejście do budynku Hali Arena.

W dyżurce gospodarza obiektu możesz:

  • Uzyskać informacje na temat rozkładu pomieszczeń w budynku a także innych pomieszczeń Kompleksu.
  • Złożyć reklamacje dotyczące zakupionych usług.
  • Dokonać rezerwacji na część usług Kompleksu ( rezerwacja boiska sztucznego, Hali sportowej).

Biuro Prezesa Spółki wraz z sekretariatem znajduje się w Hali Sportowo Widowiskowej Arena na parterze, pierwszy gabinet po prawej stronie przy wejściu.

Biuro Prezesa Spółki Arena oraz sekretariat.

Biuro Prezesa Spółki Arena oraz sekretariat.

Tu możesz:

  • Uzyskać informacje dotyczące działalności spółki.
  • Zdobyć informacje o ofercie Kompleksu.
  • Złożyć reklamacje dotyczące zakupionych usług.
  • Umówić się na spotkanie z zarządem spółki.

HOSTEL ARENA

Wejście do Hostelu Arena. Podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do Hostelu Arena.

Tu możesz:

  • Uzyskać informacje na temat rozkładu pomieszczeń w budynku a także innych pomieszczeń Kompleksu.
  • Złożyć reklamacje dotyczące zakupionych usług.
  • Dokonać rezerwacji na część usług Kompleksu ( rezerwacja pokoi).
  • Dokonać płatności za oferowane usługi.

Przy wejściu znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Recepcja znajduje się przy wejściu.

SQUASH

Budynek squash.

Wejście do Squasha.

Możliwość skorzystania z podjazdu z pomocą pracownika po wcześniejszym zgłoszeniu przy dokonywaniu rezerwacji.

KORTY TENISOWE

Korty tenisowe

Korty tenisowe znajdują się za budynkiem Basenu Arena przy budynku Squash.

BOISKO Z NAWIERZCHNIĄ NATURALNĄ

Wejście na boisko z nawierzchnią naturalną (stadion, trybuny) bramą nr 5 przy Hostelu Arena.

Wejście na stadion.

Brama nr 5.

BOISKO Z NAWIERZCHNIĄ SZTUCZNĄ

Brama wejściowa na boisko sztuczne.

Brama wejściowa na Boisko sztuczne.

Informacja:

Jeśli chcesz się z nami skontaktować możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Arena Żagań Spółka z o.o.

Kochanowskiego 6

68-100 Żagań

  • możesz zadzwonić sam lub przy pomocy innej osoby na numer telefonu:

Sekretariat, Prezes Zarządu: 68 455 89 77

Biuro Kompleksu (Szkoła Nauki Pływania): 68 455 89 51

Kierownik obiektów sportowych: 68 455 89 53

Kasa Basenu Arena (korty tenisowe, squash i kręgielnia): 68 455 89 50

Hostel Arena: 68 455 89 60, 666 299 258

Hala Sportowo – Widowiskowa: 68 455 89 66

  • możesz przyjść do sekretariatu biura Prezesa lub sekretariatu Basenu od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00.

Zapraszamy!

Załącznik:

Tekst łatwy do czytania w formacje .pdf kliknij TUTAJ

Godziny otwarcia

od 12.09.2021 r.

BASEN:

Poniedziałek- Piątek- w godzinach 7.00 – 21.30

(sauny czynne w godzinach 15.00 – 21.15)

Sobota, niedziela w godzinach 9.00 – 21.00

(sauny czynne w godzinach 9.30 – 20.45)

Wejście do hali basenowej:

– Poniedziałek- Piątek do godziny 20:45

– Sobota, niedziela do godziny 20:15

HOSTEL (RECEPCJA):

Pon-Pt w godz. 6.00 – 22.00

Sob, Nd, święta w godz. 8.00-20.00

HALA:

Pon-Pt w godz. 6.00 – 22.00

KONTAKT:

Basen – kasa 68 455 89 50, biuro 68 455 89 51

Hala – 68 455 89 66

Hostel – 68 455 89 60

Regulamin
Cennik