Procedura Bezpieczeństwa w Hostelu
Szanowni Klienci Hostelu Arena!
Bezpieczeństwo naszych gości jest dla nas najważniejsze. Dlatego, w związku z nieustannie zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19, wprowadziliśmy procedurę bezpieczeństwa w związku z pandemią.
Procedura bezpieczeństwa w związku z pandemią koronawirusa COVID-19
Wobec obecnej sytuacji związanej z koronawirusem COVID-19 wprowadziliśmy i wciąż pracujemy nad szeregiem zasad związanych z pobytem w naszym hostelu. Reguły te wynikają z naszej troski o bezpieczeństwo zarówno Państwa, jak i naszych Pracowników. Jesteśmy otwarci na Wasze uwagi, które pozwolą nam poprawić jakość naszych usług.
ZASADY DLA KLIENTA:
- Proces meldunku został ograniczony do minimum.
- Będziemy prosić w krótkiej rozmowie przed przyjazdem o potwierdzenie braku objawów grypopodobnych. W przypadku symptomów wskazujących na zachorowanie na COVID-19 prosimy o zmianę terminu przyjazdu.
- Prosimy o zachowanie odległości 2 metrów względem innych Gości.
- Nie przyjmujemy do nas Gości w celu odbycia kwarantanny.
- W hostelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
- Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.
ZASADY I PROCEDURY OGÓLNE:
- Zapewniamy, że używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków chemicznych zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa mikrobiologicznego.
- W najważniejszych punktach hostelu, jak i jego częściach sanitarnych, zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk.
- Zgodnie z wytycznymi GIS w hostelu dezynfekujemy wszelkie newralgiczne powierzchnie w recepcji, oraz klamki, poręcze.
- Na ladzie recepcyjnej zamontowana została osłona jako bariera ochronna.
- Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
- Zapewniamy numery telefonów do najbliższych jednostek Sanitarno-Epidemiologicznych oraz służb medycznych.
POKOJE:
- Pokój jest sprzątany następnego dnia po wymeldowaniu się z niego Gościa.
- Po opuszczeniu pokoju przez Gościa pomieszczenie jest zdezynfekowane. Dodatkowo stosujemy metodę sprzątania wysoką temperaturą pary wodnej.
- Nie wykonujemy sprzątania podczas pobytu, niemniej na życzenie możemy wykonać wymianę ręczników. Jeśli pobyt będzie trwał dłużej niż 7 dni proponujemy przeniesienie do innego, czystego pokoju.
- Wyposażenie pokoju zostaje ograniczone do podstawowych elementów.
- Pomieszczenie kuchenne, oraz sala konferencyjna pozostają zamknięte.
ZASADY DLA PERSONELU:
- Dla bezpieczeństwa Gości oraz Pracowników na bieżąco weryfikujemy czy
u personelu nie występują niepokojące objawy zdrowotne. Pracownicy z objawami przeziębienia nie zostają dopuszczeni do wykonywania obowiązków służbowych. - Naszym Pracownikom zapewniamy wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej takie jak maseczki, przyłbice oraz rękawiczki.
- Personel pracuje określonymi zespołami niwelując możliwość krzyżowego zarażenia.
- Wprowadziliśmy procedury minimalizujące kontakt pomiędzy Pracownikami.
- Przeprowadzone zostały szkolenia w zakresie w/w procedur.